Optum CVX 270-330

3 MODELE O MOCY OD 270 DO 330 KM.
Wysoka moc znamionowa, wygodna i komfortowa przekładnia bezstopniowa. Nowoczesna stylistyka oraz oświetlenie przyciągają uwagę i sprawiają, że dowolna czynność będzie wykonywana sprawnie i efektywnie.

Opis

OPTYMALNA WYDAJNOŚĆ

Niezależnie, czy chodzi o orkę, przygotowanie ziemi pod siew, sadzenie, czy transport zbiorów, wyposażyliśmy ciągniki Optum CVXDrive w najnowsze systemy zapewniające maksymalną przyczepność w polu oraz skuteczne prowadzenie i hamowanie na drodze. Optum CVXDrive zapewnia nadzwyczajną kontrolę i bezpieczeństwo.

ZAWODOWCY W DZIEDZINIE WYDAJNOŚCI

System zarządzania jazdą na uwrociu HMC Control II i zgodność ze standardem ISOBUS.
Modele Optum CVXDrive posiadają na wyposażeniu system HMC II, który wspomaga operatora podczas wykonywania skrętów na uwrociu. Każdą czynność w ramach sekwencji skrętu można zaprogramować wg czasu lub przejechanej odległości. Ponadto można ustawić sygnały uruchamiające wiele innych funkcji automatycznych, np. obniżenie prędkości silnika po podniesieniu narzędzia. Sekwencję skrętu można wprowadzać na bieżąco podczas jazdy lub zaprogramować na postoju. Wykonywanie sekwencji można uruchomić automatycznie lub ISOBUS klasy III umożliwia odwrócenie ról i sterowanie ciągnikiem Optum CVX przez narzędzie. Ciągnik automatycznie dostosuje prędkość jazdy do przodu, steruje układem kierowniczym (opcjonainie), położeniem zaczepu i biegiem WOM, jak również pracą odpowiednich zaworów hydrauliki zewnętrznej. Nowa technologia AFS AccuTurn Pro pozwala połączyć sterowanie jazdą na uwrociu i kierowanie ciągnikiem i zautomatyzować wszystkie czynności wykonywane na uwrociu poprzez obliczenie optymalnego toru skrętu i optymalnej prędkości sterowanie narzędziem, zwiększając dzięki temu wydajność i komfort pracy.

WYDAJNA MOC

Choć z zewnątrz w ciągnikach Optum CVXDrive nie są widoczne żadne zmiany, to zastosowana w celu spełnienia wymogów normy przez dostawcę silników marki Case IH, a zarazem jej firmę siostrzaną – FPT – technologia jest chroniona 13 patentami. Brak układu recyrkulacji gazów spalinowych pozwolił zwiększyć sprawność procesu spalania
zmniejszyć zużycie paliwa. Dzięki temu osiągnięto niskie koszty eksploatacji, wyeliminowano konserwację układu neutralizacji spalin oraz zwiększono niezawodność i czas pracy maszyny.

PŁYNNA WYDAJNOŚĆ PRODUKCYJNA

Przekładnia bezstopniowa CVXDrive
ciągnikach Optum CVXDrive – najwyższy poziom pracy. Oprócz płynnego przyspieszania od prędkości zerowej do maksymalnej, zintegrowanego biegu pełzania i prędkości obrotowej wynoszącej zaledwie 1600 obr/min przy 40 km/h, przekładnię bezstopniową CVXDrive wyposażono w funkcję aktywnego zatrzymania, umożliwiającą ruszanie na pochyłościach bez używania sprzęgła lub hamulców.

WSPANIAŁY DZIEŃ W PRACY

Wypróbuj najwyższą wygodę, jaką zapewnia Optum CVXDrive. Ten ciągnik jest nie tylko łatwy w obsłudze, ale również wspaniale wygląda
przyjemnie się prowadzi. Oś przednią, wyposażoną w dwa siłowniki tłumiące o skoku 110 mm, zamontowano siodłowo do miski olejowej silnika. Adaptacyjny model sterowania zapewnia wysoką wydajność, stabilność komfort.

ZAAWANSOWANY UKŁAD HAMULCOWY CASE IH

Nowy, zaawansowany układ hamulcowy Case IH stanowi najnowsze usprawnienie w kwestii bezpieczeństwa ciągnika, a obecnie może stanowić wyposażenie opcjonalne w modelach ciągników Optum CVXDrive. Jego możliwości zastosowania nie ograniczają się wyłącznie do prac transportowych na drodze podczas powodujących bardzo niską przyczepność warunków pogodowych, takich jak śnieg i lód. Zaawansowany układ hamulcowy stanowi również istotną zaletę na mokrych drogach oraz w warunkach polowych podczas pracy na pochyłościach, zawracania czy redukcji prędkości.

OPTYMALNA AUTOMATYZACJA

AccuTurn Pro, który łączy w sobie zalety układu zarządzania jazdą na uwrociu HMC II i automatycznego układu sterującego skrętem na uwrociu AccuTurn i tym samym całkowicie automatyzuje wykonywanie nawrotu na uwrociu. Układ został stworzony z myślą ułatwieniu pracy operatorowi, zwiększeniu wydajności i ograniczeniu powierzchni pola na uwrociu, po której jeżdżą maszyny.

OPTYMALNE SERWISOWANIE

Wewnętrzne udoskonalenia pozwoliły także wydłużyć okres pomiędzy wymianą oleju silnikowego z 650 do 750 godzin. Jednocześnie wydłużono okres pomiędzy wymianą oleju przekładniowego z 1200 do 1500 godzin. Dla użytkownika oznacza to mniej czasu spędzanego w warsztacie i niższe koszty posiadania maszyny.

Recenzje

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Optum CVX 270-330”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Menu